loading...
حی علی خیرالعمل ...
یاسر صیدالی بازدید : 9 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)
نرم افزار مهمان خدا
نرم افزار مهمان خدا براي استفاده‌ آسان روزه ‌داران از متون ديني و مشاوره‌ هاي تغذيه و تندرستي در ماه رمضان و استفاده از زنگ‌ هاي يادآور براي بيدار شدن و آگاهي از اوقات شرعي طراحي شده است.
همچنين با توجه به اينكه اين نرم افزار جاوا مي باشد ، لذا در اكثر گوشيهاي تلفن همراه قابل اجراست .

 
1mehmanekhoda.jpg


امکانات ویژه این نرم‌افزار عبارت است از:
• احکام روزه شامل:احکام و استفتائات مراجع مختلف آيات عظام (امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری ، فاضل لنکرانی ، مکارم شیرازی ، نوری همدانی ، بهجت و جواد تبریزی) در مورد روزه و ماه مبارک رمضان
• ادعیه ماه مبارک رمضان به همراه ترجمه شامل :
1. دعای آغاز ماه مبارک رمضان
2. دعای سحر
3. دعاهای افطار
4. دعای افتتاح
5. دعای هر شب
6. دعای یا علی و یا عظیم
7. نماز روزهای ماه مبارک رمضان
8. نمازشب های ماه مبارک رمضان
9. اعمال مشترک شبهای قدر
10. نماز عید فطر
• بخش مشاوره تندرستی :این بخش شامل دلایل علمی و گفتگو با متخصصان مختلف ، برای فواید روزه درتندرستی می باشد.
• بخش مشاوره تغذیه : در این بخش راهنمایی های لازم جهت استفاده کردن یا عدم استفاده از برخی غذاها و خوراکی ها براي فرد روزه دارارائه شده است .
• بخش زنگ های یادآور : در این بخش قادرید تا با انتخاب شهر مورد نظر خود (یا نزدیک ترین شهر به محل سکونت خود) از ساعات مختلف اوقات شرعی با خبر شويد. نرم افزار با پخش اذان ، شما را از فرا رسيدن زمان ملكوتي اذان مطلع مي سازد. همچنين قادر خواهيد بود برنامه را به گونه اي تنظيم نمائيد كه شما را قبل از فرار رسيدن اذان صبح براي صرف سحري از خواب بيدار نمايد. تنظيم اين كه چند دقيقه يا چند ساعت قبل از اذان شما را آگاه سازد به راحتي قابل تنظيم است (حداكثر تا ۹۰ دقيقه قبل از اذان) .

 راهنمای استفاده از نرم افزار :
استفاده از بخش‌های متنی این نرم‌افزار بسیار ساده است. كافی است در منوهای مختلف آیتم دلخواه انتخاب شود تا متن آن نمایش داده شود. برای استفاده از زنگ‌های یادآور هم به روش زیر عمل كنید.
1- در بخش تنظیمات اوقاتی که مایلید صدای اذان پخش شود را انتخاب و ثبت کنید.
2- شهر محل سکونت یا نزدیک‌ترین شهر به آن را انتخاب کنید تا اوقات شرعی آن محل به صورت خودکار محاسبه شود.
3- در بخش ساعت بیداری مشخص کنید که مایلید چند دقیقه قبل از اذان صبح بیدار شوید. حداکثر فاصله‌ی پخش زنگ بیداری تا اذان صبح نود دقیقه است.
4- برای استفاده از امکانات زنگ‌های یادآور نباید از نرم‌افزار خارج شوید. برای پنهان شدن صفحات نرم‌افزار از دکمه‌ی (مخفی کردن) در منوی اصلی استفاده کنید.
5- اگر از نرم‌افزار خارج شوید، زنگ‌های یادآور پخش نمی‌شوند و با اجرای دوباره‌ی آن نیازی به تنظیم مجدد ندارید.
6- حتما ساعت و تاریخ میلادی گوشی تلفن خود را تنظیم کنید تا اوقات شرعی و زمان پخش زنگ‌های یادآور درست محاسبه شوند. دقت كنید زمانی كه ساعت و تاریخ را تنظیم می‌كنید باید از نرم‌افزار خارج شده‌ باشید و پس از تغییر ساعت و تاریخ دوباره نرم‌افزار را اجرا كنید .

دریافت و نصب نرم افزار:
چون گوشی‌های موجود در بازار از تنوع زیادی برخوردارند نسخه‌های مختلفی از این نرم‌افزار تهیه‌ شده است که باید نسخه‌ی سازگار با گوشی خود را انتخاب کنید ، همچنین با توجه به اینكه این نرم افزار جاوا می باشد ، لذا در اكثر گوشیهای تلفن همراه قابل اجراست .

نسخه 1.1 : برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند.
دریافت نسخه 1.1 (LCD معمولی + قابلیت پردازش توابع) با حجم 870 KB

نسخه 1.2 : برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها بالا است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند. بنابراین اگر متن و منوهای نرم‌افزار روی LCD شما کوچک دیده می‌شد از این نسخه استفاده کنید.
دریافت نسخه 1.2 (LCD با کیفیت بالا + قابلیت پردازش توابع) با حجم 880 KB

نسخه 1.3 : برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را ندارند. اگر هنگام نصب نرم‌افزار با پیغام Unable to install مواجه شدید از این نسخه استفاده کنید.
دریافت نسخه 1.3 (LCD با کیفیت معمولی + عدم قابلیت پردازش توابع) با حجم 853 KB

نسخه 1.4 : برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند. اگر هنگام نصب نرم‌افزار با پیغام Unable to install مواجه شدید و نسخه‌ی 1.3 روی LCD شما کوچک دیده می‌شد از این نسخه استفاده کنید.
دریافت نسخه 1.4 (LCD معمولی + پردازش توابع +اصلاح اندازه تصویر) با حجم 866 KB

برای استفاده از نرم افزار کافی است فایل متناسب با گوشی خود دریافت کرده و پس از انتقال آن به تلفن همراه خود ، آن را نصب نمایید .

درباره ما
Profile Pic
ارزنـده تـرین گـوهـر مصــود نـمازست زیبنـده تـرین هـدیـه معبـود نـمازست ای دوست بگو تا همه ی خـلق بـدانـنـــد مقصود حق از خلقت مـوجــــود نـمازست ۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩ اولیـن چیزی که در قیامت مورد بررسی قرار می گیره "نـماز" و بهترین چیزی که در قـیــــامـت میتونی ببری "اخلاق نیکوست". این پایگاه صرفاً جهت آگاهی و درک بهتر نـماز می باشد؛ ما شنـونده ی پیـشنــــهادات و انتقادات بازدیدکنندگان گرامی هستیم، انشالله که این وب اول مورد رضایت خـداوند و سپس شما عزیـزان قـرار گیــرد. کپــی بـــــرداری از مطـــالـب پایگاه جـامع "دنیاي نیاز به نـماز" فقط با ذکر منبع بلامانع و در غیر این صورت شرعاً و عرفاً جایز نمی باشد! سجده بر سجّـاده عشاق چون كردي سحر جـان مولا زيــر لب آهسته نـامم را بـبـــــــــر موقع دلبری و پچ پچ و ناز است ۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩ عاشقان پنجره باز است اذان می گویند اذان می گویند اذان می گویند قبله هم سمت نماز است اذان می گویند اذان می گویند اذان می گویند عاشقان هرچه بخواهید بخواهید خجالت نکشید یار ما بنده نواز است اذان می گویند عاشقان وقت وضو شد میل دریا می کنیم آسمان را در کف سجاده پیدا می کنیم امت عشقیم و در محراب مولامان علی علی علی علی علی... زان که خواهی مجلسی مستانه برپا می کنیم علی علی علی علی.. ما همه تکبیر گویان ما همه گل دسته ایم ما سراسیمه به عشاق دگر پیوسته ایم تا اذانی می وزد از سینه ای گلدسته ایم ما همه در مسجد چشم تو قامت بسته ایم عاشقان پنجره باز است اذان می گویند اذان می گویند اذان می گویند قبله هم سمت نماز است اذان می گویند اذان می گویند اذان می گویند ۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩ زیر باران نیزه ی دشمن در رکوع و سجود بود امام در مناجات ظهر عاشورا شعر پرواز می سرود امام ترک سجاده و نماز نکرد گرچه از جان بریده بود حسین سربه درگاه دوست می آورد عشق را برگزیده بود حسین... ۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩۩۞۩ به خدایت اعتماد و توکل کن ...! اما فراموش نکن که افسار شترت را هم به درخت ببندی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 724
  • بازدید کلی : 6,330
  • کدهای اختصاصی

    ”چهارمین

    اوقات شرعی
    ذکر روزهای هفته حدیث موضوعی
    روزشمار غدیر مهدویت امام زمان (عج) ساعت فلش مذهبی
    زیارت عاشورا پخش زنده حرم

    بر هر نیت نماز مهدی صلوات

    ابزار وبلاگ